3.5/5
70% kupujących
poleca tego sprzedawcę
Obsługa klienta
Zgodność towaru z opisem
Czas dostawy
Na morele.net od
2020-01-10
delivery-box-icon
57 zamówień
w ciągu ostatnich 90 dni
Opinie kupujących (8)
Jeśli chcesz ocenić tego sprzedawcę lub zgłosić problem, skorzystaj z linku podanego w wiadomości e-mail otrzymanej kilka dni po złożeniu zamówienia.
Polecam
Czas dostawy
Zgodność towaru z opisem
Obsługa klienta
aaa
2021-06-09
Produkty: Data zakupu: 2021-05-14
Kanlux Oprawa meblowa punktowa Gavi CT-2116B-C chrom (00811)
Rodzaj dostawy: Kurier 24h
Polecam
Czas dostawy
Zgodność towaru z opisem
Obsługa klienta
Polecam tego sprzedawce.
Dzikiewicz.
2021-06-01
Produkty: Data zakupu: 2021-05-14
Emos Żarówka LED 10W E27 A60 806lm 3000K BASIC ZL4010
Rodzaj dostawy: Kurier 24h
Polecam
Czas dostawy
Zgodność towaru z opisem
Obsługa klienta
hubert
2021-05-31
Produkty: Data zakupu: 2021-04-26
Schneider Electric Gniazdo podwójne Unica Plus z/u biały polarny (MGU63.069.18)
Rodzaj dostawy: Kurier 24h
Nie polecam
Czas dostawy
Zgodność towaru z opisem
Obsługa klienta
Produkt dotarł do mnie uszkodzony więc chciałem go zwróć do lecz ze sprzedawca nie da się w żaden sposób skontaktować, nie opisuje na żadne wiadomości e-mail.
Oskar
2021-05-25
Produkty: Data zakupu: 2021-04-21
Ospel Gniazdo komputerowe Gazela podwójne 5e Forex satynowe (GPK-2J/F/m16)
Rodzaj dostawy: Kurier 24h
Polecam
Czas dostawy
Zgodność towaru z opisem
Obsługa klienta
Sylwek
2021-05-24
Produkty: Data zakupu: 2021-05-10
Sonel Krokodylek czerwony K02 (WAKRORE20K02)
Rodzaj dostawy: Kurier 24h
Nie polecam
Czas dostawy
Zgodność towaru z opisem
Obsługa klienta
Nie otrzymałem zamówienia. Program Ochrony Kupujących to śmiech na sali : zgłaszasz cisza ani nr zgłoszenia reklamacyjnego a potwierdzenie dopiero po 2 dniach.Potem mali z morele- proszę kontaktować sie ze sprzedawca w sprawie braków.Czyli tak przed zgłoszeniem prosisz sprzedawce żeby dosłał braki a po zgłoszeniu w programie ochrony dalej dostajesz malia ,żeby dalej pisać do sprzedawcy o braki.Kabaret.Mija miesiąc i cisza.Ot cały program ochrony.
Jacek
2021-05-06
Polecam
Czas dostawy
Zgodność towaru z opisem
Obsługa klienta
o.k.
2021-04-08
Produkty: Data zakupu: 2021-03-26
Orno Zestaw wideodomofonowy z czytnikiem breloków CHARON 7"
Rodzaj dostawy: Kurier 24h
Nie polecam
Czas dostawy
Zgodność towaru z opisem
Obsługa klienta
Zamówienie to konkretne w elmaro do mnie niedotarło (zamówione 10.03) dotarło drugie które błednie zotało oznaczone jako te. Zamawiałem baterie różnej maści i tak np 10 opakowań baterii AA pakowane po 8szt. a dostałem nie 80 sztuk baterii tylko 8 baterii i dalej zamawiałem 10 opakowań baterii AAA pakowane po 4 szt a dostałem 4 szt baterii zamiast 40 sztuk itd. Sprzedawca zamiast opakowań wysyła baterie na sztuki wycięte nozyczkami. Co do terminów : po zamówieniu cisza po paru dniach info (serwer padł) ok rozumiem, potem info że wysyłka sie opóżni. Po odebraniu przesyłki i sprawdzeniu wysłałem maila o brakach 5 dni cisza wysłałem kolejnego maila znów cisza. Zgłosiłem sprawe do Program Ochrony Kupujących.
Jacek
2021-04-03
Produkty: Data zakupu: 2021-03-10
Raver Bateria AA / R6 4szt.
Rodzaj dostawy: Kurier 24h
Najczęściej zadawane pytania
Kim jest sprzedawca marketplace?

Sprzedawcą jest firma, który wystawia swoje produkty na naszej stronie, realizuje i dostarcza zamówienia oraz wystawia dokumenty posprzedażowe. To bezpośrednio u niego dokonasz zwrotów i reklamacji zakupionych produktów. Każdy ze sprzedawców jest odpowiednio weryfikowany pod względem jakości oferowanych produktów i obsługi zamówień.

Wszystkie zamówienia od sprzedawców są bezpieczne i dodatkowo objęte Programem Ochrony Kupujących, który pozwala na szybki zwrot środków w razie problemów z zakupem.

Czy sprzedawca oferuje nowe produkty czy z outletu?

Wszystkie produkty sprzedawane przez naszych sprzedawców są nowe, pełnowartościowe i mają gwarancję. Wyjątkiem są produkty poleasingowe, które znajdziesz w odrębnych kategoriach - laptopy poleasingowe, drukarki poleasingowe itp.

Jak zgłosić zwrot/reklamacje ?

Reklamację lub zwrot możesz zgłosić bezpośrednio u sprzedawcy. Informacje o jego adresie e-mail oraz infolinii znajdziesz w sekcji ,,O sprzedawcy” na tej stronie lub w wiadomości e-mail otrzymanej po złożeniu zamówienia. Pamiętaj, że każde zamówienie objęte jest Programem Ochrony Kupujących, który pozwala na szybko zwrot środków w razie problemów z zakupem.

Jak anulować zamówienie?

Anulować zamówienie możesz poprzez bezpośredni kontakt ze sprzedawcą. Informacje o jego adresie e-mail oraz infolinii znajdziesz w sekcji ,,O sprzedawcy” na tej stronie lub w wiadomości e-mail otrzymanej po złożeniu zamówienia.

Czy sprzedawca oferuje kody rabatowe lub możliwość użycia karty podarunkowej?

Na tę chwilę nie ma możliwości skorzystania z kodów rabatowych lub użycia Elektronicznej Karty Podarunkowej podczas zakupów u sprzedawcy.

Czy sprzedawca oferuje zakupy na raty?

Na tę chwilę nie ma możliwości skorzystania z opcji zakupu na raty podczas zakupów u sprzedawcy.