O nas

Jesteśmy jednym z liderów polskiego rynku e-commerce
w segmencie dystrybucji elektroniki użytkowej (komputery, laptopy, podzespoły komputerowe, RTV, AGD) z blisko 20-letnią historią obecności w branży.

Morele.net to sklep dla każdego, kto chce kupować szybko,
wygodnie i w najatrakcyjniejszych cenach.

Filozofia marki

Budujemy przyjazny i godny zaufania sklep

Rozwijamy nasz sklep pod kątem przyjaznych Klientom zakupów.
Pragniemy tworzyć miejsce, w którym będą one przebiegały komfortowo
oraz z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa.

Gwarantujemy niskie ceny i szeroką ofertę

Jesteśmy jednym z największych sklepów online z elektroniką użytkową w Polsce. Dopasowanie asortymentu do potrzeb i oczekiwań Klientów sprawia, że obok blisko milionowej oferty produktowej, kupujący mogą często korzystać z dodatkowych opcji zakupu skracając np. czas dostawy lub wybierając jeszcze niższą cenę.

Wykorzystujemy innowacyjność by oferować jeszcze więcej

Wdrażamy funkcjonalności, które na każdym kroku pozwalają Klientom na łatwe i wygodne zakupy. Spośród nich wymienić możemy m.in. aplikację mobilną, przejrzysty design i intuicyjny interfejs szyte na miarę mobile, uproszczoną strukturę koszyka, rozwiązania typu „kliknij i kup” czy zakupy bez rejestracji.

Stawiamy Klienta na pierwszym miejscu

Dedykowane kanały obsługi Klienta, specjalistyczna wiedza doradców, nieustanne podnoszenie kompetencji zespołów i stałe doskonalenie procesów to działania, których celem jest dostarczanie jak największej satysfakcji z zakupów naszym Klientom.

Nasze referencje

Wyróżnienia, certyfikaty i nagrody to dla nas wspaniała gratyfikacja i dalsza motywacja to tworzenia miejsca przyjaznego, godnego zaufania i nowoczesnego. Największe znaczenie mają jednak dla nas opinie Klientów.

4.6

83% klientów poleca ten sklep

Liczba opinii: 1 102
Szybkość realizacji zamówienia: 4.6/5
Poziom obsługi Klienta: 4.6/5
Jakość zapakowania przesyłki: 4.6/5
Nagrody i certyfikaty
4.5
Nagrody i certyfikaty
DBAM
O KLIENTA
4.7

Historia

2000 r.

Założonie firmy morele.net przez Michała Pawlika i Radosława Stasiaka. Rozpoczęcie działalności wynikało z chęci dostarczania Internetu do akademików, w których mieszkali twórcy. W początkowych etapach obecności na rynku morele.net zajmowała się budową i administracją sieci komputerowych.

Rozpoczęcie działalności wynikało z chęci dostarczania Internetu do akademików, w których mieszkali twórcy. W początkowych etapach obecności na rynku morele.net zajmowała się budową i administracją sieci komputerowych.

2004 r.

Początki sklepu internetowego. W przeciągu kilku kolejnych lat firma zdobywała coraz większy udział w rynku dzięki sukcesywnie poszerzanej ofercie produktowej oraz atrakcyjnej polityce cenowej.

W przeciągu kilku kolejnych lat firma zdobywała coraz większy udział w rynku dzięki sukcesywnie poszerzanej ofercie produktowej oraz atrakcyjnej polityce cenowej.

2007 r.

Otwarcie pierwszych tzw. Netpunktów (punkty odbioru osobistego). Sieć Netpunktów działała aż do 2020 roku. Obecnie produkty zamówione w morele.net i sklepach partnerskich odebrać można w blisko 15 000 lokalizacji w całej Polsce, wśród których znajdują się m.in. sklepy Żabka i Freshmarket, placówki Poczty Polskiej, stacje benzynowe sieci Orlen, punkty Ruchu.

Sieć Netpunktów działała aż do 2020 roku. Obecnie produkty zamówione w morele.net i sklepach partnerskich odebrać można w blisko 15 000 lokalizacji w całej Polsce, wśród których znajdują się m.in. sklepy Żabka i Freshmarket, placówki Poczty Polskiej, stacje benzynowe sieci Orlen, punkty Ruchu.

2014, 2015, 2016 r.

Trzy zwycięstwa pod rząd w prestiżowym rankingu organizowanym przez Opineo.pl. Morele.net zdobyło po raz pierwszy najwyższe miejsce w 2014 roku w rankingu Opineo.pl w kategorii Mega-Sklepy. Sukces udało się powtórzyć również w dwóch kolejnych latach.

Morele.net zdobyło po raz pierwszy najwyższe miejsce w 2014 roku w rankingu Opineo.pl w kategorii Mega-Sklepy. Sukces udało się powtórzyć również w dwóch kolejnych latach.

2016 r.

100 000 subskrybentów i Srebrny Przycisk na YouTube. Założone w 2014 roku moreleTV to technologiczny kanał, na którym realizowane są materiały poświęcone recenzjom, testom, poradnikom czy premierom.

Założone w 2014 roku moreleTV to technologiczny kanał, na którym realizowane są materiały poświęcone recenzjom, testom, poradnikom czy premierom.

2017 r.

Przejęcie sklep-presto.pl - drugiego pod względem wielkości w Polsce sportowego sklepu internetowego. Przez lata spółka przejmowała lub otwierała kolejne sklepy. Dziś pod jej skrzydłami znajdują się takie sklepy jak: amfora.pl, budujesz.pl, digitalo.pl, hulahop.pl, motoria.pl, meblujesz.pl, ubieramy.pl, a także wspomniany sklep-presto.pl.

Przez lata spółka przejmowała lub otwierała kolejne sklepy. Dziś pod jej skrzydłami znajdują się takie sklepy jak: amfora.pl, budujesz.pl, digitalo.pl, hulahop.pl, motoria.pl, meblujesz.pl, ubieramy.pl, a także wspomniany sklep-presto.pl.

2019 r.

300 000 fanów na Facebooku. Profil marki na Facebooku ma bardzo zaangażowaną społeczność, skupioną wokół takich zagadnień jak gaming czy technologie, a działania realizowane na profilu sprawiają, że regularnie trafia do czołówki rankingów.

Profil marki na Facebooku ma bardzo zaangażowaną społeczność, skupioną wokół takich zagadnień jak gaming czy technologie, a działania realizowane na profilu sprawiają, że regularnie trafia do czołówki rankingów.

2019 r.

Stworzenie własnej platformy Marketplace. Marketplace morele.net to większy wybór i lepsze ceny, a to wszystko dzięki sprawnej integracji nowych sprzedawców. Platforma jest cały czas rozwijana i udoskonalana.

Marketplace morele.net to większy wybór i lepsze ceny, a to wszystko dzięki sprawnej integracji nowych sprzedawców. Platforma jest cały czas rozwijana i udoskonalana.